FUCKFUCKFUCK

ny design- igen.

puuh, jag är slut. råkade radera hela jävla designen! och jag orkade inte göra samma igen så jag kopierade en av mina gamla och gjorde bara lite småförändringar. Tyvärr gjorde jag även en ny header, även fast Nikitas var MYCKET finare så passade den inte riktigt in i den nya designen, men nikita finns kvar på länkar och hon kanske tar emot beställningar? Kolla det iallafall så kan ni också få en ny fin header! Menmen, småförändringar kommer att ske nästan hela tiden, för jag är inte på långa vägar färdig med designen, amatördesignen som blir jätteful. Men, keep reading!

Kommentarer
Postat av: - en blogg om tvillingar

hej!

Besök gärna vår nya tvilling blogg: www.nattievikkie.blogg.se.

Vi skriver om allt möjligt, från hur det är att vara tvilling till vad vi gör och mycket mer!

Hoppas vi ses i vår blogg:)

kramar <3

2009-07-24 @ 23:12:37
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Skriv något sött här!:

Vem är du?:
Är du här ofta?

Vad är din e-post?: (visas endast för oss)

Vad är din blogg adress?:

Vad är ditt medelande?:

Trackback
RSS 2.0