J is write

Hello bloggen, läget? Nu sitter jag i sängen och ska snart sova, har precis fixat designen som mikaela skrev. Tidigare hade jag min blogg som hette summerlifee, men mickan och jag skaffade den här. Jag mår prima nu, har fått en ny sladd till mobilen så jag kan föra över bilder, jag har träffat Alexander Rybak och så är jag kompis med en av mina bästa och närmaste vänner igen (Mikaela) vi har inte umgåtts på ett tag nu sedan efter Björn g i slutet av oktober. Men vi har suttit och snackat och så hela natten nu och vi är kompisar igen. Haha, det har blivit ljust ute nu. Nu ska jag borsta tänderna och gå och sova, är lite trött med tanke på att jag varit uppe ett dygn i sträck om 4timmar, och så har alla loggat ut på msn. Men ha det chill alla underbara läsare som vi ska skaffa så skriver jag senare idag.

Jag och Alexander Rybak på grönalund 13/7-09.
Puss(y) på rumpan

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: är du borta? synd .. <33

2009-07-16 @ 13:02:22
URL: http://trippletower.blogg.se/

Skriv något sött här!:

Vem är du?:
Är du här ofta?

Vad är din e-post?: (visas endast för oss)

Vad är din blogg adress?:

Vad är ditt medelande?:

Trackback
RSS 2.0