J is write

Goderafton! Läget? Har precis lagt på samtalet med mikaela, vi har suttit och snackat i ca 3,5 timmar, haha.Menmen, nu ska jag snart gå och städa i mitt rum för jag åker till mamma imorgon och då vill jag att det ska se någolunda ut här. Imorgon så ska jag gå på bio med Julia och Louise, det är spikat att det blir imorgon istället, dock har jag inte fått tag på någon av dem så jag vet inte vilken tid det blir. Men det får vi ta imorgon. Oh, kanske ska nämna vilken film vi ska se, Harry potter and the half blod prince. Nicenice, vi drar och ser den på söder iaf. Ha det chill allihoppa så skriver jag sen igen. Love

Puss(y) på rumpan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska också ta och se Harry Potter filmen någon dag. Har du sett alla andra? =)

2009-07-17 @ 00:25:43
URL: http://johannaabj.blogg.se/

Skriv något sött här!:

Vem är du?:
Är du här ofta?

Vad är din e-post?: (visas endast för oss)

Vad är din blogg adress?:

Vad är ditt medelande?:

Trackback
RSS 2.0