Lite alltmöjligt, why?,design,frågestund och härmapor

Ja här är jag igen! Ni som undrar varför det bara är josefine (jag) som skriver så har ni det här; 

1.Jag tycker det är roligare att skriva än vad mikaela gör, och det sa hon till mig innan att hon inte uppdaterar särskillt ofta.
2. Mikaela är i danmark och har inte tillgång till internet, men när hon kommer hem igen, då jävlar! Då ska det bloggas mycket från båda sidorna:) Och när hon kommer hem ska vi träffas också vilket vi inte har gjort på väääääääääääääääldigt lääääääääääänge. 

Och komihåg; SKRIV TILL FRÅGESTUNDEN!  
Vi kommer även fixa en ny design, och vi har skaffat en bloggmail! Den heter ; [email protected]  så skriv även till den om ni har några frågor! 

Och till er ! JÄVLA HÄRMAPOR, när vi får fler besökare än er ska ni göra precis som oss, skaffa frågestunder, göra och geut/sälja designer, kommentera alla storbloggare. MEN. er blogg suger och vår äger hästballe! Ta det inte personligt, men ni vet att jag HATAR folk som härmar. Så sluta upp med det tack!

Det där var till några nära vänner som oturligtnog är härmapor på köpet! Dock älskar jag dem ändå, blir bara jävligt irriterande.

Kommer ett till inlägg nu på direkten typ, där står det vad jag har gjort och så, men nu ska jag fixa tillbaka våra läsare, cya babes!

Puss(y) på rumpan

Kommentarer
Postat av: Emma & Lovisa

VI HAR FAN FUNDERAT PÅ DET LÄNGE ! DU HÄRMAR ALLA ANDRA OCKSÅ ! ;) Puss

2009-07-24 @ 17:07:44
URL: http://emlos.blogg.se/

Skriv något sött här!:

Vem är du?:
Är du här ofta?

Vad är din e-post?: (visas endast för oss)

Vad är din blogg adress?:

Vad är ditt medelande?:

Trackback
RSS 2.0