keep reading

Hellu,! Läget? Tack till finaste falsksanning.blogg.se som gav oss en länkning (gjorde hennes design) , hoppas vi slår rekordet nu! Menmne, idag åker ju jag bort en kortis, det är oklart när vi kommer hem, men absolut senast på fredag, men innan dess hoppas jag så att jag kan blogga^^. Fortsätt läsa vår blogg, även fast det kanske inte blir så  många inlägg fram till om två dagar, men vi får se,det kanske finns internet där! Men nu ska jag gå och käka, och jag vet föresten inte om jag hinner kolla igenom och fixa nomineringar till veckans blogg, men vi får se .

Puss(y) på rumpan

Kommentarer
Postat av: frida

det var en fin design!

2009-07-22 @ 04:15:27
URL: http://fridaflakstad.blogg.se/
Postat av: cecilia

Hejsan! Undrar om ´du skulle kunna göra en blogg design åt mig med?? =) .. Betalar gärna för de! mVH C

2009-07-23 @ 18:27:20
URL: http://cecilialarsson89.blogg.se/

Skriv något sött här!:

Vem är du?:
Är du här ofta?

Vad är din e-post?: (visas endast för oss)

Vad är din blogg adress?:

Vad är ditt medelande?:

Trackback
RSS 2.0