hello bitchees

Yooooo! Här sitter jag i mitt rum hos pappsen med systers macbook och egofottar med photobooth. Nice alltså. Längtar tills jag ska få min mac laptop, men det är två år kvar tills dess, jag måste ha den jag har nu tills jag börjar gymnasiet, då ska jag få en ny... Menmen, min jag har nu är min lilla älskling och den funkar perfa nu efter jag lämnat in den. Imorgon måste jag gå upp sjukt tidigt ska vara på vårdcentralen innan åtta för att ta ett test ifall jag skulle ha urinvägsinfektion-suck. Åhhhh, lyssnar på spotify och fariytale, aaaah, jag har kramats med alexander rybak HAHAAHAHAHA.slå den du som inte kramats med robert pattinson eller michel scotfield, kollar på prisonbreak nu, visste inte om att det börjat igen utan det var pappa som sa det. <imorgon kommer iaf palle hem så då vet jag inte riktigt hur det blir, vi kanske åker ut och käkar eller ngt... oh, trevligt har jag haft det ikväll med anna och company och mamma markus och martin.vi har grillat fikat och så har jag lekt lite med småbarnen, funnyfunny. men nu lägger jag ut några bilder jag nyss tog och sedna går jag ner till prison break igen.



det får räcka för tillfället. 

simma lungt!<3

Kommentarer
Postat av: Jacqueline:)

Hejsan! jag har bara en fråga angående bloggen. hur fixar man så att man kan sätta en bil på sin blogg. högst uppe så som ni har? där det är en bild och sedan står det ert namn? jag har lixom inte förstått det ännu? skulle ni kankse kunna hjälpa mig?

Tack på förhand<3

2009-07-27 @ 22:50:39
URL: http://jacquelinear.blogg.se/

Skriv något sött här!:

Vem är du?:
Är du här ofta?

Vad är din e-post?: (visas endast för oss)

Vad är din blogg adress?:

Vad är ditt medelande?:

Trackback
RSS 2.0