vak3n

hellu! har precis kommit hem, puuh, jag brukar sova vid den här tiden, och jag fick gå  upp vid SJU idag, aaaaaaaaaah. gosh vad trött jag är. menmen, jag gick till vårdcentralen runt halv åtta och tog lite tester, och det visade sig att jag hade en infektion-toppen.not. så nu ska jag tugga piller 3 ggr om dagen i fem dagar. min mormor kommer få spader och tvinga mig gå med tantrosor och strumpbyxor,och linne,och långärmad tröja,och tjocktröja och dunjacka, och knästrumpor,och sockor,och jeans och mjukisar och täckbyxor och mössa och vantar. eller kanske inte riktigt men nästan, skämt åsido men hon kommer säkert klaga på att jag går för lite klädd och blablabla... men somsagt nu ska jag käka grymt äckliga piller som pulvar sönder i munnen.urk. men nog om det. idag kommer palle hem efter tre veckor i ryssland, spännande! undrar vad hon har med sig för present till mig, hehe, kanske köpt någon parfym eller något. hoppas hon har pengar kvar så hon kan köpa the sims 3 till mig i present, och glöm inte att gratta mig den fjärde, (nästa tisdag) mitt mobilnummer är; 076 58*****. hahahahahahahahaha, så dum är jag inte att jag ger ut det<:) men nu ska jag kolla lite på cast tv, en helt laglig sida att kolla serier på, och för min del blir det nog prisonbreak eller greys anatomy. men cya 

sexyyyyyyyy mama, haha, j'adore spegelfunktion på mac datorer.

uuuuuuuuuuurk, jag vill spyyyyyyyyy på er.

lite söt bild.lite.

den var ganska söt.

puss(y) på rumpan

Kommentarer

Skriv något sött här!:

Vem är du?:
Är du här ofta?

Vad är din e-post?: (visas endast för oss)

Vad är din blogg adress?:

Vad är ditt medelande?:

Trackback
RSS 2.0